در این ترفند قصد داریم یک راه ساده برای انتقال داده ها از Excel به Power Point آموزش دهیم.
شما می توانید با یک روش ساده تمامی اطلاعات خود را از محیط Excel به Power Point انتقال دهید.
برای این کار در Excel محدوده ی خانه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از کلیک راست Copy را انتخاب کنید پس از آن در پاورپونیت گزینه PASTE SPECIAL را از منوی EDIT انتخاب کنید.
حال اگر می خواهید انتخاب شما عينا چسبانده شود گزینه PICTURE را انتخاب کنید و اگر می خواهيد انتخاب شما به صورت یک لینک با Excel الصاق شود تا بتوانید تغییرات بعدی را نیز مشاهده کلیک گزینه MICROSOFT EXCEL wORKSHEET OBGEECT را انتخاب کنید.
باشگاه خبرنگاران