افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی تنفر دارد
افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی تنفر دارد
امام جمعه رودان با تاکید بر تنفر افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم جانی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سرداران مجاهد ما را به شهادت رساند و این عبور از خط قرمز ملت بزرگ ایران بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان با تبریک عید سعید فطر ضمن دعوت به حفظ نورانیت و برکات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک افزایش محبت بین مردم و وحدت ایمانی قلوب است که نیاز امروز جامعه اسلامی ماست لذا باید این روحیه ایمانی را در جامعه حفظ؛ ترویج و تقویت کنیم.

وی با هشدار پرهیز از اختلاف و تفرقه در جامعه تصریح کرد: اختلاف و تفرقه منشا پسرفت، عقب ماندگی و کدورت در جامعه است و قطعا این صفات شایسته جامعه اسلامی نیست لذا امیدوارم مردم و مسئولین با حفظ تقوای جمعی ماه مبارک رمضان در جهت خدمت به جامعه و رفع محرومیت گام بردارند.

امام جمعه شهرستان رودان قضیه اول امروز جهان اسلام و دنیای انسانیت را مساله غزه معرفی کرده و ضمن بیان مظلومیت مردم غزه گفت: آنچه امروز سردمداران رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند یک نسل کشی و فاجعه عظیم تاریخی است که مجرم و پشتیبانان مجرم باید در سطح جهانی محاکمه و مجازات بشوند و این وظیفه امت اسلام و آزادگان عالم است که این مطالبه را فریاد بزنند.

وی با اشاره به صبوری و مقاومت مثال‌زدنی و کم‌نظیر مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: مردم محصوری که از هر طرف مرزها به رویشان بسته شده و دشمن جنایتکار شبانه روز در حال بمباران و کشتار جمعی است اما این مردم ایستاده و مقاومت می‌کنند که این درس بزرگ شرافت و عزت است و به توفیق الهی اینها بر دشمن پیروز خواهند شد کما اینکه تاکنون هم پیروز اصلی میدان هستند.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر تنفر افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این رژیم جانی در هفته‌های گذشته یک غلط بزرگی کرد و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سرداران مجاهد ما را به شهادت رساند و این عبور از خط قرمز ملت بزرگ ایران بود.

وی تصریح کرد: جانیان صهیونیست شاید موقع ارتکاب جنایت دمشق متوجه عمق حماقت خود نشدند اما الان هم خود و هم حامیانش دریافته‌اند که چه اقدام جنون آمیزی انجام داده‌اند و مستمر در حال تبادل پیام برای کنترل بحران و تنش هستند اما بدانند که باید قبل از این جنایت قلاده این سگ هار و نجس خودشان در منطقه را نگه می‌داشتند که هر غلطی نکند در حالی که امروز ملت و رهبری مقتدر و حکیم ما اراده کرده‌اند که به حول قوه الهی این فرزند نامشروع و غده سرطانی را تنبیه کنند و چنان ضربه‌ای خواهد خورد که نابودی آنها را تسریع خواهد کرد.

امام جمعه رودان با اشاره به حمایت آمریکا و اروپایی از جنایت رژیم صهیونیستی و عدم محکومیت حمله به کنسولگری ایران در شورای امنیت گفت: این بار هم دوگانه متناقض شعارهای پوشالی غربی و بی‌خاصیتی سازمان‌های بین المللی آشکار شد و این در حالی است که باید سوال کرد که اگر به سفارت کشورهای غربی در اوکراین چنین حمله‌ای می‌شد باز هم همه خفه خون می‌گرفتند؟ لذا توصیه ملت به وزرای خارجه ولگرد آمریکا و اروپایی است که به جای رایزنی برای نجات رژیم صهیونیستی به فکر خانه‌ای جدید برای آنها در قلب اروپا باشید.

حجت‌الاسلام بارانی با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت خبیث خاطر نشان کرد: این مصیب غمی جانکاه است و اگر این وهابیت از واکنش جامعه اسلامی نمی‌رسیدند قطعا به قبر مطهر پیامبر هم جسارت می‌کردند اما یقینا این روزی این تفکر انگلیس ساخته منسوخ و امت اسلامی بر مزار پیامبر و اهل‌بیت مکرم جمع خواهند شد.

انتهای خبر/