افزایش خودسرانه کرایه مسافربری در رودان تخلف است
افزایش خودسرانه کرایه مسافربری در رودان تخلف است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از برخورد قانونی با کسانی که خودسرانه نسبت به افزایش نرخ کرایه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری اقدام کرده اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی در جلسه بررسی نرخ کرایه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری شهرستان رودان اظهار کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون بطور قانونی و رسمی هیچ گونه افزایش کرایه‌ای را در مسیرهای مسافربری درون شهری و برون شهری شهرستان نداشته‌ایم اما متاسفانه بنا بر گزارشات دریافتی و بازدید‌های انجام شده برخی از رانندگان خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه قطعا با رانندگان متخلف برخورد قانونی و جدی خواهد شد خواستار ساماندهی پایانه مسافربری رودان از سوی شهرداری شد و تاکید کرد: متصدی کنونی این پایانه باید اقدام لازم را در راستای ساماندهی رانندگان مسیر رودان به بندرعباس را سریعا انجام دهد تا شاهد برخی رفتارهای نامتعارف از سوی رانندگان این مسیر نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تصریح کرد: بخشداری‌ها هم باید خطوط مسافربری روستایی و بین بخشی را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل نقل جاده ای هم موظف است نرخ نامه مصوب جدید مسافربری را در سطح شهرستان اطلاع رسانی نماید تا در صورت تخطی رانندگان از نرخ نامه برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

آزادی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اخذ کرایه افزایشی مراتب را به فرمانداری، شهرداری، راهداری و حمل نقل جاده ایی گزارش دهند تا با رانندگان متخلف برخورد قانونی شود.

انتهای خبر/