عملیات «وعده صادق» پاسخ کوبنده بود
عملیات «وعده صادق» پاسخ کوبنده بود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: عملیات «وعده صادق» پاسخ کوبنده و یک درس بزرگ برای ظالمان و زورگویان عالم بود تا بدانند که دیگر هیچ ظلم و ستمی در هیچ کجای دنیا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز با تبریک این حماسه بزرگ رزمندگان اسلام اظهار کرد: پیش از ابن تحلیلگران شبکه‌های صهیونیستی متفق‌القول از ناتوانی ایران برای حمله به اسرائیل می‌گفتند اما پس از عملی شدن حمله، اعتبار بازدارندگی اسرائیل را از بین رفته را توصیف می‌کنند.

وی افزود: این پاسخ کوبنده یک درس بزرگ برای ظالمان و زورگویان عالم بود تا بدانند که دیگر هیچ ظلم و ستمی در هیچ کجای دنیا بی پاسخ نخواهد ماند و سربازان ما برای حفاظت از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی آماده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تصریح کرد: پاسخ ایران به حملۀ رژیم صهیونیستی، مطابق قوانین بین‌ا‌لمللی و حق مشروع ایران بود و این عملیات باعث خوشحالی و امیدواری در جبهه مقاومت شد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که ایران می‌تواند با توان بسیار بالایی سرزمین‌های اشغالی را شخم بزند.

آزادی خاطر نشان کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است و این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود، همه باید به قدرت ملی خود ببالیم و با تکیه همه جانبه بر مردم عزیز که مهم‌ترین مولفۀ قدرت هستند، در برابر تهدیدهای خارجی متحد باشیم.

انتهای خبر/