آماده‌سازی ۵۱ کلاس جهت اسکان فرهنگیان در رودان
آماده‌سازی ۵۱ کلاس جهت اسکان فرهنگیان در رودان
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رودان گفت: ۵۱ کلاس در شهرستان جهت اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی آماده‌سازی شده است.

احمد فولادی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری پایگاه خبری رودان نیوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو اظهار کرد: فرهنگیان کشور در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ از خدمات شایسته آموزش و پرورش رودان در بحث اسکان در این شهرستان بهره‌مند خواهند شد و امسال جهت رفاه این عزیزان ۵۱ کلاس در قالب ۹ آموزشگاه تدارک دیده شد.

وی با تاکید بر تکریم مهمانان نوروزی که از اماکن اسکان استفاده می‌کنند، افزود: در روستای پیرچوگان و رهدار سه آموزگاه با ۱۵ اتاق درجه(ب) و در سطح شهر هفت آموزشگاه با ۳۶ اتاق درجه(الف) و (ب) برای اسکان مهمانان نوروزی آماده سازی و تجهیز شده است.

مدیر آموزش و پرورش رودان ادامه داد: دو سالن ورزشی نیز در مدارس حجاب و جوادالائمه(ع) بصورت اضطراری در حالت آماده باش هستند که در صورت وقوع شرایط خاص نظیر بارندگی از آن‌ها برای اسکان اضطراری مسافران استفاده شود.

فولادی تصریح کرد: در این راستا بر خود لازم دانستیم حداقل امکانات رفاهی در اماکن بهره گیریم که مهمانان با آسودگی خاطر بتوانند در مدت زمان حضورشان در شهرستان از آن‌ها استفاده کنند و خاطر خوبی از اسکان در مدارس این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به تدارک تابلوهای اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان در سطح شهر رودان خاطر نشان کرد: اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز ۱۴۰۳ در این شهرستان از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/