تشدید نظارت‌های شبکه بهداشت و دامپزشکی رودان در ایام نوروز
تشدید نظارت‌های شبکه بهداشت و دامپزشکی رودان در ایام نوروز
شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی رودان در راستای طرح تشدید نظارت و بازرسی از کلیه مراکز تهیه، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری رودان نیوز؛ عباس علیمراد در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت، اصناف و اماکن روستای سید سلطان محمد(ع) که با همراهی مدیر شبکه دامپزشکی بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص روستای پیرچوگان و حضور مسافران و زائران امام‌زاده سید سلطان محمد(ع) در این منطقه و هم‌زمان شدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و این موضوع حساسیت فعالیت و بازرسی‌های کارشناسان محیط را چند برابر می‌کند.

وی افزود: با توجه به هم‌زمانی طرح سلامت نوروزی و طرح تشدید نظارت‌های ماه مبارک رمضان لازم است که در این مدت سایر ارگان‌های مرتبط نظیر اصناف، تعزیرات، دامپزشکی نیز با کادر بهداشت محیط مشارکت داشته باشند.

حمیدرضا محبی مدیر شبکه دامپزشکی رودان نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به رسالت سازمان دامپزشکی جهت تامین قسمتی از بهداشت عمومی جامعه، کارشناسان این اداره بازدیدهای مستمری از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، توزیع کنندگان و سایر فعالان این عرصه را در دستور کار دارند.

لازم به ذکر است شهروندان و مسافران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت بهداشتی و یا مشاهده عدم رعایت بهداشت فردی توسط کارکنان مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

انتهای خبر/