شورای آموزش و پرورش بازوی فکری جامعه است
شورای آموزش و پرورش بازوی فکری جامعه است
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری رودان گفت: شورای آموزش‌ و پرورش به‌عنوان بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد همه‌جانبه جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی در شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به حضور در نشست‌های شورای آموزش و پروش و پیگیری مصوبات این شورا اهتمام ورزند و مسائل و دغدغه‌های بیان شده در این نشست احصاء و در کارگروه‌های مختلف با همراهی فرماندار شهرستان پیگیری می‌شود که نتیجه قابل قبول برای حل آنها ارائه و از توان تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های اجرای به منظور مرتفع نمودن مشکلات این حوزه استفاده خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان عنوان کرد: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مترقی این نهاد آموزشی در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی، ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت‌های مردمی و نیز به کارگیری همه ظرفیت‌ها گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

آزادی تصریح کرد: نهاد آموزش و پرورش تربیت نسل‌ها را برعهده داشته و شورای آموزش‌ و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم آورد.

وی تاکید کرد: شورای آموزش‌ و پرورش به‌عنوان بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد همه جانبه جامعه است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : قاسم نگاری
  • منبع خبر : رودان نیوز