توقیف ۱۲۷ کارت‌سوخت و خودروی متخلف در رودان
توقیف ۱۲۷ کارت‌سوخت و خودروی متخلف در رودان
دادستان عمومی و انقلاب رودان از آغاز توقیف 127 خودرو و کارت سوخت رانندگان متخلف دخیل در قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

محسن بهرامی نیکخو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: در روز‌های اخیر بازدیدی از جایگاه‌های توزیع سوخت شهرستان داشته‌ایم که در نتیجه آن ضمن شناسایی عوامل ایجاد صف‌های طولانی سوخت، برای آن‌ها چاره اندیشی شد.

وی افزود: با توجه مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان رودان ۱۲۷ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت شناسایی شدند و از امروز(بیست و هفتم فروردین‌ماه) فرآیند توقیف این خودروها در شهرستان آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب رودان ادامه داد: علاوه بر توقیف خودروهای متخلف در سامانه راهور، کارت سوخت این خودروها نیز در سامانه کارت سوخت نیز غیرفعال می‌شوند.

بهرامی نیکخو با اشاره به توقیف بیش از هزار خوردرو و کارت سوخت متخلق دخیل در قاچاق سوخت و نارضایتی مردم در سال گذشته عنوان کرد: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت برخورد قانونی خواهد شد و دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: عواقب و مجازات در اختیار قرار دادن کارت سوخت و فروش آن به دیگران به عهده مالک و راننده بوده و طبق قانون ارگانی حق هیچ گونه دخالت در این امور را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان با هشدار به رانندگان متخلف بیان کرد: استفاده از کارت سوخت صرفا برای وسیله نقلیه مربوطه مجاز است و سوخت‌گیری با کارت‌های دیگر تخلف بوده و موجب مسدود شدن کارت سوخت و برای آ‌ن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

بهرامی نیکخو خاطر نشان کرد: نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه‌های شهرستان به صورت محسوس و غیرمحسوس ادامه دارد و تخلفات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/