۳۱اردیبهشت آخرین مهلت دریافت مجوز کسب وکار اصناف
۳۱اردیبهشت آخرین مهلت دریافت مجوز کسب وکار اصناف
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با بیان اینکه اصناف استان تا پایان اردیبهشت برای دریافت شناسه یکتا فرصت دارند، گفت:  بخشداران، دهیاران و اتاق اصناف نسبت به اطلاع رسانی در شهرستان از طریق رسانه‌ها، اصناف، حضور در بازار و تبلیغات محیطی به صنوف و بازاریان اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی در جلسه بررسی و هماهنگی آموزش و اطلاع رسانی دریافت شناسه یکتا در سطح شهرستان رودان اظهار کرد: صاحبان صنوف و کسب و کارها در صورت اقدام نکردن برای دریافت شناسه یکتا(مجوز کسب الکترونیکی)، از خدمات عمومی دولتی از جمله دریافت تسهیلات بانکی محروم می‌شوند.

وی افزود: در شهرستان رودان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ صنف مختلف مشغول به فعالیت هستند که هم اکنون بیش از ۵۰۰ صنف موفق به دریافت شناسه شده‌اند.

آزادی یادآور شد: شناسه یکتا پروانه کسب یک کد منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی و با هدف حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب صادر می‌شود.

معاون فرماندار رودان تصریح کرد: تمامی فعالان اقتصادی که در رسته های شغلی و حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

این جلسه با حضور معاون اقتصادی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هرمزگان برگزار شد.

انتهای خبر/