نظارت مستمر برای جلوگیری از قاچاق سوخت
نظارت مستمر برای جلوگیری از قاچاق سوخت
دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: کارت‌های سوخت نفت و گاز، بنزین متعلق به رانندگان متخلف با هدف مبارزه و جلوگیری با قاچاق سوخت در این شهرستان توقیف و غیرفعال شد.

محسن بهرامی نیکخو عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز اظهار کرد: بازدیدهای سرزده‌ای در روزهای اخیر به همراه بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های توزیع سوخت ایران، آبگون، استقلال و دیگر جایگاه‌های رودان انجام شد که در نتیجه آن علاوه‌ بر شناسایی عوامل ایجاد صف‌های طولانی سوخت، برای آن‌ها چاره اندیشی شد.

وی افزود: خودروهای دارای مشک و باک اضافه با وجود تذکرات قبلی مبنی بر جلوگیری از توزیع سوخت به این خودروها، اما مشاهده شد آن‌ها با استفاده از چند کارت سوخت در حال دریافت سوخت هستند، بنابراین ضمن تذکر جدی به مدیران جایگاه‌ها، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودروها، از برخورد قاطع با عاملان قاچاق سوخت و دیگر کالاهای قاچاق خبر داد.

بهرامی نیکخوه عنوان کرد: در همین راستای پلاک ۱۷ دستگاه خودرو سنگین و ۲۵ دستگاه خودرو سبک قفل شد.

وی ادامه داد: ۱۸۰ کارت سوخت نفت و گاز و ۱۸۹ کارت سوخت بنزین از رانندگان متخلف با هدف مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان توقیف و غیرفعال شد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از منابع ملی، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای خبر/