رشد ۲۰ درصدی بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در رودان
رشد ۲۰ درصدی بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در رودان
فرماندار رودان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های ورزشی در رودان به بهره‌برداری رسیده که رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ عبدالرضا سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری رودان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های ورزشی در رودان به بهره‌برداری رسیده که رشد ۲۰ درصدی داشته است.

فرماندار رودان با اشاره به چالش‌هایی که ورزشکاران شهرستان رودان دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه ۹ ماه از سال گرما این شهرستان را فرا می‌گیرد؛ سالن های ورزشی شهرستان وسایل سرمایشی مناسب ندارند و شهرستان نیازمند حداقل سه سالن ورزشی دیگر است.
وی در ادامه با اشاره به قشر عظیم ورزسکار در سطح شهرستان تاکید کرد: نیازمند تکمیل پروژه های نیمه تمام و ارتقا زیر ساخت های ورزشی هستیم.

سالاری با بیان اینکه ۷۰ درصد مردم شهرستان رودان کشاورز هستند، گفت: کشاورزان زحمت‌کش این خطه از جنوب با مشکلات فراوانی از جمله نبود امکانات برای صنایع فرآوری رنج می‌برند.

وی نبود آب شرب مناسب در روستاها، جاده و نداشتن آسفالت برخی از روستاهای شهرستان، کمبود امکانات آموزشی، مناسب نبودن کمربندی، ارتقای بخش زیارتعلی به شهرستان را از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات شهرستان رودان برشمرد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : قاسم نگاری
  • منبع خبر : رودان نیوز