عزم راسخ دولت سیزدهم در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
عزم راسخ دولت سیزدهم در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف را به اتمام برساند، گفت: در بحث ورزش در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ کیومرث هاشمی صبح امروز در جلسه شورای اداری رودان با بیان اینکه تلاش‌های فراوانی در حوزه گسترش ورزش و تربیت‌بدنی در این شهرستان رخ داده است، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر و سفر رئیس جمهور ۱۳۶ پروژه ورزشی در استان هرمزگان افتتاح و در شهرستان رودان نیز چندین پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هر میزان که خدمات برای مردم داده شود بازهم کم و حق مردم بیشتر است، عنوان کرد: مسائل و مشکلات در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها فراوان بوده و ما مسئولان باید تلاشمان را چندین برابر کنیم و با همین منابع محدود باید اولویت‌بندی صورت گیرد و مشکلات حل شود.

هاشمی با اشاره به پروژه‌هایی که در شهرستان رودان افتتاح می‌شود، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۴۱ پروژه شهرها، بخش‌ها و روستا‌های شهرستان رودان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف را به اتمام برساند، گفت: در بحث ورزش در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و در سه ماه گذشته باجمعی از قهرمانان و مدال‌آوران محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بودیم و این نشان‌دهنده این است که معظم‌له نگاه ویژه‌ای به ورزش کشور، قهرمانان و نخبگان دارند و از مسئولان نیز مطالبه کارهای بیشتر در این حوزه داشتند.

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: مقام معظم رهبری در هفته‌های گذشته به مدال آوران و قهرمانان سکه طلا، انگشتر و چفیه هدیه دادن و این نشان دهنده اهمیت ویژه ورزش است.

هاشمی بیان کرد: در دو برنامه سرود ملی کشور عزیزمان خوانده می‌شود هنگامی که رئیس جمهور در مجامع بین‌المللی حضور می‌یابد سرود ملی خوانده می شود و هنگامی که ورزشکاران ما در مجامع مختلف مدال به دست می‌آورند.

وی مطرح کرد: از هنگامی که بنده به عنوان وزیر ورزش خدتگذار مردم هستم، رئیس جمهور سه مرتبه در جمع ورزشکاران و مدال‌آوران حضور پیدا کرده‌اند و این بدان معناست که رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: برای افزایش اماکن ورزشی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف هستیم و عدالت اجتماعی باید در راه‌اندازی ورزشگاه‌ها صورت گیرد و طبق نیازمندی‌های شهرها و روستاها باید خدمات صورت گیرد.

هاشمی تصریح کرد: ۳ هزار و ۴۲۸ پروژه در سراسر کشور صورت می‌گیرد و ۷۰ درصد مدیران درگیر ساخت و سازهای پروژه‌های نیمه تمام است و این باید اصلاح صورت گیرد و این درگیری‌های غیر تخصصی در حال اصلاح شدن است.

وی خطاب به مسئولان شهرستان رودان خاطرنشان کرد: اولویت‌ کاری‌تان اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد تا حقمان را به مردم ولایتمدار رودان ادا کنیم.

انتهای خبر/

  • نویسنده : قاسم نگاری
  • منبع خبر : رودان نیوز