افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ طرح در رودان
افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ طرح در رودان
فرماندار رودان از افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ عبدالرضا سالاری در دیدار مسئولان شهرستان با امام جمعه رودان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که مردم دستاوردهای نظام جمهوری را ببینند و بر همین اساس برنامه ریزی شده و مدیران در تمام نقاط شهرستان حضور پیدا کنند.

فرماندار رودان با بیان اینکه بیش از ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر اجرا خواهد شد، افزود: مسئولان باید به نمایندگی از نظام در بین مردم حضور یابند و تبیین کننده دستاوردها باشند و تلاش خواهیم کرد در خلال آن برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های مهم شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان به بهره برداری رسید، گفت: در همین ایام میزبان وزیر ورزش و جوانان، معاون درمان و پارلمانی وزیر بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی بودیم که مصوبات بسیار خوبی را داشتیم که دغدغه‌ها مردم در حوزه‌های مختلف به مصوبه گره گشایی مبدل شد.

فرماندار رودان در ادامه افزود: ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است و از این بین ۷۰ پروژه بهره برداری و ۶ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

سالاری خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در ۹ فصل آموزش، انرژی، راه، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت خواهد بود که در این بین بیشترین پروژه نیز به حوزه مسکن، عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۷ میلیارد تومان اختصاص دارد.

انتهای خبر/