جوانان برتر رودان معرفی می‌شوند
جوانان برتر رودان معرفی می‌شوند
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از برگزاری آیین معرفی جوانان برتر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رودان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: با بها دادن به جوانان می‌توان به قله‌های مرتفع دست نیافتنی رسید و بایستی به جوان کمک کرد تا به اهدافش دست یابد نه اینکه با گفتن کلمه بی‌تجربه و ناکارآمد او را به دامن یاس و ناامیدی سپرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان افزود: جوان را باید درک کرد، باید فهمید، باید شناخت و باید زیر پای او پله‌ای شد تا بالا رود چرا که بالا رفتن او ارتقاء همه جامعه است رشد و بالندگی کشور را در پی‌دارد و در آخر مایه افتخار و سربلندی همه خواهد شد.

آزادی در ادامه با اشاره رشادت‌های جوانان بهشت جنوب در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم جوانان برومند این منطقه همواره در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشند و نقش بی‌بدیل جوانان در خلق حماسه‌های همچون همین یوم الله ۲۲بهمن کاملا درخشان بود.

وی تصریح کرد: جوانان امروزی فرزندان همان دیروزی‌ها هستند پس می‌توان روی آن‌ها نیز حساب کرد همان‌گونه که بارها توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و بایستی از پیامبر اسلام درس گرفت که جوان ۱۹ ساله‌ای را رهبر سپاه خود کرده و به جنگ با کفار می‌فرستد که این به این معناست، جوان با رهنمودهای بزرگان می‌تواند سنگ را آب کند و فقط باید قدر او را دانست.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از برگزاری همایش تجلیل از جوانان شهرستان خبر داد و گفت: تلاش خواهد شد به نحو شایسته ای روز جوان در رودان گرامی داشته شود.

انتهای خبر/