جنگ غزه میدان شناخت چهره واقعی استکبار است
جنگ غزه میدان شناخت چهره واقعی استکبار است
امام جمعه رودان گفت: جنگ غزه، میدان شناخت چهره واقعی استکبار به سردمداری ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: بدون تردید این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد دارد و ملت بصیر ایران در این میدان جبهه استکبار را شکست داد و برگ زرین دیگری از همت و غیرت ملی را رقم زد.

وی ضمن تاکید بر بررسی نقاط ضعف، قوت و درس‌ها و عبرت‌های انتخابات اخیر تصریح کرد: بحمدلله چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تا حدودی زیادی محقق شده به گونه‌ای که امنیت و سلامت مثال‌زدنی را شاهد بودیم اما در بعد رقابت با وجود حضور سلایق مختلف، امکان برنامه ریزی مناسب‌تر برای ایجاد فضای رقابتی تر وجود داشت.

امام جمعه رودان، با تجلیل از نقش مهم، مؤثر و بی‌بدیل صداوسیما در ایجاد رقابت سالم و عدالت تبلیغاتی با راه‌اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی گفت: نقش رسانه ملی در بهم زدن تهاجم ترکیبی و جنگ جهانی رسانه‌ای در یکسال گذشته برجسته بود که این ابتکار می‌تواند در آینده نیز تقویت بشود.

حجت‌الاسلام بارانی، حضور مردم در میدان را مصداق بارز جهاد بارز فی سبیل‌الله دانسته و عنوان کرد: مردم مومن ایران اسلامی با وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی و جنگ شناختی دشمن به میدان آمدند و راهبرد شیطانی تحریم و کاهش مشارکت را درهم شکستند لذا میبینم دشمن بعد از شکست در تحریم به تحریف انتخابات و شبهه افکنی روی آورده است تا این رای قوی و پرقدرت را زیر سوال ببرند.

وی، افزایش مرددین برای حضور را چالش بزرگ انتخابات اخیر ارزیابی و ادامه داد: متاسفانه دستگاه رسانه‌ای و سیاسی کشور در قانع کردن مرددین ضعیف عمل کرد و برخی جریانات سیاسی پیروزی در انتخابات را بر نقش‌آفرینی و بازی در قواعد افزایش مشارکت پرشور ترجیح دادند بلکه بعضا برخلاف آن نیز عمل کردند اما درود بر جوانان مومن و حزب اللهی که بدون ادعا و طمع قدرت در میدان جهاد تبیین جانانه حضور یافته و کارهای بزرگی انجام دادند لذا امیدوارم قدر این عزیزان مخلص بیش از پیش دانسته بشود.

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان، ضمن بیان پیام‌های انتخابات اخیر گفت: مردم با حضور خود باز هم پاسخ محکمی به دشمن طمع‌کار دادند لذا امروز نوبت مسئولان است که با کار جهادی و همت مضائف از این حضور مردم قدرشناسی کنند زیرا قطعا مشارکت ۴۱ درصدی در حالت عادی برای نام جمهوری اسلامی مطلوب نیست و این زنگ‌هشداری است که مسئولین علت این مساله و سپس راهکار حل آن‌را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام بارانی با تبریک صمیمانه به منتخبان ملت و افراد پیروز در انتخابات اخیر در ضمن توصیه ای به این عزیزان افزود: با خدمت صادقانه و بدون حاشیه از این اعتماد مردم قدرشناسی کنید و بدانید مردم جز گره‌گشایی از مشکلات و پیگیری مطالباتشان چیزی نمی‌خواهند و در این مسیر قطعا حاشیه سازی، سخنان تفرقه انگیز، دعوا راه انداختن و ستیزه‌های دشمن پسند سم مهلک است.

وی با گرامیداشت روز شهداء گفت: در فرهنگ اسلامی یکی از مقدس‌ترین واژه‌ها، کلمه شهید است و این مقامی است که نهایت آرزوی اولیا و اوصیای الهی می‌باشد لذا به جوانان عزیز توصیه میکنم قدردان مقام شهدا باشید و بهترین قدردانی شناخت و عمل به سیره و منش این عزیزان است که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با شهدا و مطالعه کتب در این زمینه است.

امام جمعه رودان، جنگ غزه را میدان شناخت چهره واقعی استکبار به سردمداری ایالات متحده آمریکا دانسته و بیان کرد: متاسفانه شاهد یک نسل‌کشی و جنایات کم سابقه در تاریخ بشری هستیم اما در مقابل شاهد سکوت یا حمایت مجامع و مدعیان بین المللی دموکراسی، آزادی و حقوق بشر هستیم که البته چهره واقعی این‌ها در عالم شناخته شد که در ذات رژیم‌های استکباری ظلم نهفته است و ترامپ جمهوری‌خواه و بایدن مکارِ دموکرات هیچ فرقی در جنایت و ظلم با هم ندارند.

وی با تمجید از مجاهدت جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: امروز مقاومت یمن و عراق و لبنان قدرت پوشالی آمریکا را زیر سوال برده‌اند و به فضل الهی عالمیان پیروزی جبهه حق و نابودی جبهه باطل و کفر را خواهند دید و روسیاهی برای دنباله روها و کاسه‌لیسان به ظاهر مسلمان آمریکایی‌ها خواهد ماند.

انتهای خبر/