بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در رودان اجرا می‌شود
بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در رودان اجرا می‌شود
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردها و گرامیداشت فداکاری‌ها،  رشادت‌ها و خون‌هایی است که به پای درخت انقلاب ریخته شده می‌باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان افزود: در این راستای برای گرامیداشت این ایام مبارک و طلوع فجر انقلاب با شعار محوری فجر چهل و پنجم «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» جشن گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت این ایام در شهرستان بیش از ۷۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد و از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات فوتسال بسیج، برگزاری بازی‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقه فرمانده من، نشست‎های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، گفتمان جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، محفل انس با قرآن، جشنواره تئاتر دانش آموزی، جشن‌های بزرگ عید مبعث و جشن انقلاب و برپایی میز خدمت به عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان نام برد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس