۹ طرح عمرانی در رودان افتتاح شد
۹ طرح عمرانی در رودان افتتاح شد
در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار رودان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان  ۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ اولین طرح عمرانی ششمین روز از دهه مبارک فجر در رودان راه روستای بجک در بخش مرکزی این شهرستان رودان بود که این طرح به طول ۵ کلیومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه راه روستای بجک بیش از ۵ سال بود که نیمه تمام مانده بود و در دولت سیزدهم انجام شد.

آسفالت معابر روستای باغ نرگس نیز به نمایندگی از راه‌های روستایی بخش رودخانه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از روکش آسفالت محور روستای محمدآباد  نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر طرح عمرانی ششمین روز دهه فجر در بخش رودخانه بود.

طرح آبرسانی به روستاهای بخش رودخانه در روستای پشتکوه آبدان نیز در ادامه آیین افتتاح طرح‌های شهرستان رودان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای این طرح های آبرسانی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

در ادامه ۷ واحد مسکن مددجویی نیز تقدیم مددجویان بهزیستی در بخش رودخانه شد که در مجموع این مسکن‌ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان احداث شده‌اند.

طرح آسفالت معابر روستای ماشنگی نیز با ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

در پایان آیین افتتاح طرح های بخش رودخانه هم دبستان سه کلاسه روستای ماشنگی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای خبر/