اولویت ستادانتخابات، بی‌طرفی و عمل به قانون است
اولویت ستادانتخابات، بی‌طرفی و عمل به قانون است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: نمایندگان فرماندار به‌ دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند چرا که اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی در جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رودان اظهار کرد: باید تمام وظایف و قوانین مرتبط با نمایندگان فرماندار مطالعه شود تا نمایندگان در زمان انتخابات، برای پاسخ‌گویی به‌تمامی مسائل آمادگی لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان افزود: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به‌ کار گیرند.

آزادی اضافه کرد: حفاظت از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

وی از آمادگی کامل شهرستان رودان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات فراهم‌ شده و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان بیان کرد: برای شهرستان رودان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که ۹۰ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار می‌باشد.

آزادی خاطر نشان کرد: از این تعداد ۴۰ شعبه شهری و ۷۸ شعبه روستایی می‌باشد که برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با حضور حداکثری مردم تلاش می‌شود.
انتهای خبر/