۱۲ فروردین روز تبلور استکبار ستیزی است
۱۲ فروردین روز تبلور استکبار ستیزی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: ۱۲ فروردین روز تبلور استکبار ستیزی ملت ایران و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی است.

حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز با اشاره به روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۵۸ با رأی قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

وی افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش بسیاری را برای انحراف در حرکت ملت ایران و جلوگیری از استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام داد اما روز ۱۲ فروردین، روز یأس و ناامیدی استکبار محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تصریح کرد: در واقع  یوم‌الله دوازدهم فروردین، روز پیروزی مستضعفین، روز استقرار نظام اسلامی و حکومت الله است.

آزادی خاطر نشان کرد: روز جمهوری اسلامی نماد استکبار ستیزی ملت ایران بود و این روز بزرگ و تاریخی باید برای نسل های جوان بیشتر بازگو شود.

وی در ادامه با اشاره به برکات پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت مردم سالار دینی در کشور، گفت: ارمغان جمهوری اسلامی ایران استقلالی است  که هیچ قدرتی نتوانست آن‌را خدشه‌دار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان خاطر نشان کرد: این روز پر افتخار و کرانه امید در تاریخ ایران، حاصل رهبری حکیمانه حضرت امام(ره)، وحدت و همدلی امت حزب الله و خون بهترین فرزندان غیور این سرزمین بود که دستاورد عظیم آن حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد واقعی مردم ایران و نمایش تابلوی زیبای لبیک به استقرار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان بود.

انتهای خبر/