دشمنان ایران برای چندمین بار مأیوس شدند
دشمنان ایران برای چندمین بار مأیوس شدند
فرمانده سپاه شهرستان رودان گفت: رسانه‌های معاند تبلیغاتی با شیوه‌های مختلف تلاش کردند مردم ایران را نسبت به انتخابات، دلسرد کنند اما با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان ایران اسلامی برای چندمین بار مأیوس شدند.

سرهنگ محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از مردم شریف رودان جهت شرکت و حضور پرشور پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم ایران با حضور پرشکوه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باری دیگر مهر تاییدی بر دلبستگی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

وی افزود: رسانه‌های معاند تبلیغاتی با شیوه‌های مختلف تلاش کردند مردم ایران را نسبت به این انتخابات، دلسرد کنند اما با تدبیر هوشمندانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم عزیز، دشمنان ایران اسلامی برای چندمین بار مأیوس شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: بی‌شک این حضورها و مجاهدت‌ها همه و تماماً از برکت خون شهداء و حضور خانواده شهداء بوده و بر خود لازم دانسته از تمامی کسانی که به ایفای نقش پرداختند از جمله مجریان برگزاری این انتخابات، بسیجیان، کادر فراجا و تمامی افرادی که در این عرصه برای حضور پرشور مردم و برگزاری انتخابات به نحو احسن قدردانی کنم.

سالاری تلاش‌های رسانه‌ها و کشورهای غربی بعد از آشوب‌ها و فتنه‌ها سال گذشته با شکل گیری بزرگترین کمپین تحریم انتخاباتی در طول ۴۵ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی را دور ساختن مردم از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سست جلوه دادن قدرت اجتماعی نظام در چشم جهانیان دانست.

وی خاطر نشان کرد: از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

انتهای پیام/