مومنان در ماه رمضان کسب فیض کردند
مومنان در ماه رمضان کسب فیض کردند
امام جمعه رودان گفت: مردم مومن ما در ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات انس با قرآن و توسل به اهل‌بیت کسب فیض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز؛ نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام بارانی و با حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی در صحن حرم مطهر امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر علیه‌السلام رودان برگزار شد.

حجت‌الاسلام بارانی با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: مردم مومن ما در ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات انس با قرآن و توسل به اهل‌بیت کسب فیض کردند.

وی افزود: جزخوانی‌های قرآن کریم، محافل با صفای انس با قرآن، مواکب افطاری ساده خیابانی که به همت جوانان در میادین شهر برپا بود، افطاری‌های ساده مساجد، برپایی بازارچه‌های خیریه جهت کمک به نیازمندان، توزیع سبد کالا به همت موسسات خیریه مردمی و اصناف و کسبه مومن شهر، فعالیت‌های مومنانه جمعیت بابرکت امام رضایی‌ها، اردوهای جهادی بسیجیان و اردوی جهادی دندانپزشکی از جمله اعمال عمومی، مردمی و اجتماعی زیبا و برجسته ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان رودان بود که وظیفه میدانم از همگی عزیزان تشکر کنم‌.

 امام‌جمعه رودان با اشاره به هم زمانی مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: مردم مومن رودان بحمدلله در ایام خصوصا در سالروز شهادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که مصادف با سیزده فروردین بود، ایمان و علاقه و محبت خود را به اهل‌بیت علیهم‌السلام نشان دادند و به خوبی حرمت این ایام را نگه داشتند.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق را از جمله حوادث تلخ این ایام دانسته و تصریح کرد: مردم مومن رودان در گرمای هوا و زبان روزه خصوصا بانوان محجبه در زیر چادر و با کودکان در آغوش یک حضور باشکوه و کم‌نظیر را رقم زده و تسکینی بر قلوب این مظلومان عالم شدند.

حجت‌الاسلام بارانی ضمن تجلیل از این حماسه حضور ضد استکباری خاطر نشان کرد: یک ملتی وقتی بخواهد زنده و پویایی خود و همت عمومی را به نمایش بگذارد در یک چنین موقعیت مهمی نشان می‌دهد که ملت عزیز ما به لطف الهی سربلند از این امتحان خارج شد.

انتهای‌خبر/