روز قدس نمایش‌دهنده اراده‌ها برای زوال رژیم‌ صهیونیستی
روز قدس نمایش‌دهنده اراده‌ها برای زوال رژیم‌ صهیونیستی
فرماندار رودان گفت: اهمیت روز جهانی قدس امسال بر هیچ کس پوشیده نیست و باید برنامه‌ریزی به نحوی باشد که به بهترین شکل این روز نمود پیدا کند.

عبدالرضا سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمله تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ضمن تسلیت شهادت سردار اسلام شهید زاهدی و همراهانش گفت: این تجاوز تروریستی، نشان انفعال و استئصال و بن‌بست رژیم صهیونیستی برای خروج از باتلاق پیچیده غزه با گسترده کردن میدان جنایت است.

وی افزود: پشتوانه عظیم مردمی آزادی قدس و فلسطین در روز قدس، نمایش دهنده اراده ملت‌ها برای زوال رژیم وحشی و جنایتکار و تروریستی صهیونیستی می‌باشد و بی شک حضور مردم روزه دار در روز جمعه با گام‌های استوار، در راهپیمائی روز قدس عمل صالح و جهاد فی سبیل الله است.

فرماندار رودان تصریح کرد: وعده حتمی خداوند در یاری مظلومان و پیروزی مستضعفان بر مستکبران قطعیست و پیروزی مردم مظلوم و مقتدر غزه و حماس و جهاد اسلامی، نزدیک است.

سالاری تاکید کرد: اهمیت روز جهانی قدس امسال بر هیچ کس پوشیده نیست و باید برنامه ریزی به نحوی باشد که به بهترین شکل این روز نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: باید هر فردی در جامعه برای ظلم و ستم به پا خیزد چرا که هیچ‌گاه ظلم ماندگار نیست.

فرماندار رودان بر لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت این مناسبت‌ها تأکید کرد و گفت: باید برای گرامیداشت مراسم ملی و مذهبی خودجوش وارد میدان شد.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در رودان از ساعت ۱۱ صبح، روز جمعه ۱۷ فروردین از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد میرکمال الدین برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/