سفر یک‌روزه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت به رودان
سفر یک‌روزه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت به رودان
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت‎، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیرکل امور مجلس این معاونت طی سفر به شهرستان رودان و بازدید از بیمارستان امام علی (ع)‏‏، شبکه بهداشت و درمان‏ و نشست با فرماندار مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ در ادامه سلسله بازدیدهای معاونین و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه، دکتر سیدحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس به همراه دکتر مهرداد اسماعیلی به شهرستان رودان از توابع استان هرمزگان سفر کردند و در جلسه ای که در فرمانداری و با حضور عبدالرضا سالاری فرماندار رودان، حسین رئیسی نماینده مردم رودان‏، جاسک و میناب در مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر عباس علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان برگزار شد، شرکت کردند.

طی این نشست، وضعیت فعلی بهداشت و درمان در این منطقه ارزیابی و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر جمال الدینی و دکتر اسماعیلی در ادامه این سفر یکروزه از بخشهای مختلف بیمارستان امام علی (ع) رودان، باتوجه به اهمیت و نقش این بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه، بازدید کردند.

معاون حقوقی و امورمجلس، ضمن گفتگو با دکتر ابراهیم خواجه رئیس بیمارستان با کادر درمانی، پرستاران و پزشکان شاغل در این بیمارستان نیز گفت‌ وگو کرد و عملکرد همکاران، تجهیزات‏، مشکلات و کمبودها را مورد بررسی قرار داد. همچنین با تاکید بر تقویت فعالیت های حوزه بهداشت و درمان از مرکز بهداشتی درمانی رودان نیز بازدید صورت گرفت.

در پایان دکترجمال الدینی به همراه دکتر اسماعیلی‏، دکتر سالاری و رئیسی از درمانگاه خیریه دارالشفای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان که از سال ۱۳۹۲ با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم محروم این منطقه آغاز به کار کرد، هم بازدید و با تولیت آن به گفتگو نشستند.

انتهای خبر/