احتکار مواد غذایی ۱۲ میلیاردی در رودان
احتکار مواد غذایی ۱۲ میلیاردی در رودان
فرمانده انتظامی رودان از کشف یک انبار احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز  به نقل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین زارعی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودان در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، یک انبار احتکار مواد غذایی را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، انواع مواد غذایی شامل ۳ هزار ۳۸۴ کیلوقند، هزار و ۸۶۰ قوطی رب گوجه، ۷ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو لوبیا، ۷ هزار و ۲۰ قوطی کنسرو بادمجان، ۲ هزار و ۸۸۰ قوطی کنسرو ذرت، ۱۰۵ کیلو آبنبات، ۸ هزار و ۴۰۰ لیتر سرکه، ۹۸۰ عدد میوه پاکتی، و ۲ هزار و ۵۱۱ لیتر مواد شوینده احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی رودان ارزش اقلام احتکاری را برابر اعلام نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرده و عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 زارعی با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای خبر/