مشارکت در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند
مشارکت در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: مشارکت پر شور و حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی می‌شود و کشور را در برابر بدخواهان بیمه می‌کند.
حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری برای ما راهبرد اساسی محسوب می‌شود و نباید به این موضوع به‌عنوان یک تاکتیک و نگاه صوری و سطحی به این موضوع داشته باشیم چرا که یکی از وظایف اجتماعی ما شرکت در انتخابات است.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با عنوان اینکه انقلاب اسلامی به رغم همه حجم‌ها و توطئه‌ها همچنان پایدار و استوار بر جا مانده است، گفت: دشمن در محاسبات خود قدرت ملت را در نظر نگرفته بودند و داشتن حق تعیین سرنوشت در جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید و به تعبیر حضرت امام با الله اکبرها به دست آمده است.
آزادی در ادامه با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی در برابر بدخواهان با مشارکت حداکثری استحکام بیشتری پیدا می‌کند افزود: مشارکت در انتخابات به‌ عنوان دغدغه اصلی امروز ماست که رهبر معظم انقلاب هم چند مرحله به این موضوع اشاره کردند و امروز برداشتن گام‌‎‌های مثبت برای مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات وظیفه همگانی به شمار می‌رود‌.
وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با بهره‌گیری از فضای مجازی و ماهواره و انجام ترورهای کور ملت ایران را دچار تهدید کند اما انتخابات با مشارکت حداکثری کشور را بیمه می‌کند و قدرت می‌دهد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان رودان با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: انتخابات صحنه‌ای است که مردم در آن سهیم هستند و آینده کشور به دست مردم تعیین می‌شود و مردم با انتخاب اصلح خود می‌توانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند و دشمنان هم بدانند که این اقدامات هم ذره ای از اراده قوی آنها کم نخواهد کرد.
آزادی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین عرصه‌های کشور انتخابات است خاطر نشان کرد: انتخابات در نظام اسلامی همیشه به طور منظم و دقیق برگزار شده است و تلاش کرده‌ایم در شهرستان رودان با اضافه کردن شعب اخذ رای زمینه مشارکت همگانی را فراهم کنیم.
انتهای خبر/
  • نویسنده : قاسم نگاری
  • منبع خبر : رودان نیوز