نقش فرهنگیان در انتخابات بی‌بدیل است
نقش فرهنگیان در انتخابات بی‌بدیل است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی و حضور حداکثری مردم حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ حامد آزادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان، گفت: انتخابات در افزایش اقتدار ملی تاثیر مهمی دارد و نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی بسیار مهم است.

وی بر حضور حداکثری در انتخابات به ویژه جامعه فرهنگیان، اولیای دانش‌آموزان و رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور پر رنگ معلمان در عرصه تبیین مباحث مرتبط به انتخابات و اثرات مشارکت اجتماعی در ساختن آینده جامعه، برای همه اقشار جامعه به‌ ویژه دانش‌آموزان مهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تصریح کرد: رأی‌اولی‌ها نسلی هستند که رقابت و شور انتخابات را با بیانی متفاوت و چالشی محقق می‌کنند، دولت نیز تمام توان و ظرفیت خود را در مسیر تحقق مطالبات مردم بکار گرفته است.

وی گفت: بنابراین مردم با مشارکت در انتخابات سهم خود در توسعه و آبادانی منطقه نقش آفرینی خواهند کرد.

آزادی خاطر نشان کرد: مردم متدین، جهادی و انقلابی رودان در همه انتخابات انقلاب و صحنه های انقلاب اسلامی حضور پرشکوهی داشته و دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان خاطر نشان کرد: در شهرستان رودان انتخابات در ۱۱۸ شعبه اخذ رای که از این بین ۸۳ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار و ۴۰ شعبه شهری و ۷۸ شعبه روستایی است، در امانتداری کامل آرای مردم برگزار خواهند کرد.

انتهای خبر/