انتخابات یعنی تعیین سرنوشت آینده کشور
انتخابات یعنی تعیین سرنوشت آینده کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: صحبت از انتخابات مجلس، صحبت از سپردن سرنوشت منطقه برای چهار سال آینده است و انتخاب فردی می‌باشد که می‌تواند به عنوان منتخب مردم خیلی تاثیر گذار باشد.

حسن داوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز اظهار کرد: یکی از وسیع‌ترین و پرجمعیت‌ترین حوزه‌های انتخابیه کشور در مجلس، حوزه انتخابی شرق استان هرمزگان است که از شرقی‌ترین حوزه جاسک یعنی منطقه لیردف که متصل به شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان تا کل سواحل مکران و از طرف دیگر منطقه رودخانه به استان کرمان با طولی بیش از ۶۰۰ کیلومتر که به لحاظ پراکندگی، وسعت جغرافیایی قومی و قبیله‌ای است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان افزود: صحبت از انتخابات مجلس، صحبت از سپردن سرنوشت منطقه برای چهار سال آینده است که زمان کمی نیست، در واقع آن فردی می‌باشد که می‌تواند به عنوان منتخب مردم خیلی تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه گفت: ما اگر بحث مسائل ملی و کلان را در مشارکت مردم در نظر نگیریم، از نظر منطقه‌ای ما در یک جغرافیایی قرار داریم که اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس دو چندان می‌باشد و هر چه مشارکت مردم بیشتر نماینده‌ای که انتخاب شده دارای قدرت بیشتر، ضریب نفوذ بیشتر، قدرت چانه‌زنی بالاتر و به پیش‌برد منطقه خیلی کمک می‌کند.

داوری ادامه داد: در روزگاری که رسانه‌های معاند از همه طرف تبلیغات مسموم را انجام می‌دهند که مردم را نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی ناامید و این که مشارکت مردم کاهش یابد تمام تلاششان را می‌کنند ولی شرق هرمزگان در ادوار گذشته که شاهد حضور پرشور مردم بوده ایم ان‌شاءالله در این دوره هم شاهد حضور پررنگ آن‌ها در پای صندوق‌های رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی شرکت در انتخابات مجلس شواری اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را حق و تکلیف مردم دانست و تصریح کرد: بی‌تردید کسانی که از این حق استفاده نکنند دیگران برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند و امنیت هر کشور و انتخابات پرشور ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بیان کرد: مهمترین و حساس‌ترین موضوع در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وهله اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می‌باشد و تشخیص شخص اصلح از دیگر موضوعاتی است که بایستی مردم به آن توجه داشته باشند.

داوری خاطر نشان کرد: همیشه در ادوار گذشته انتخابات در شرق هرمزگان بلاخص در شهرستان رودان زبان‌زد بوده و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، این انقلاب را بیمه می‌کند و این حضور در این دوره انتخابات پرشورتر از گذشته خواهد بود.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : رودان نیوز