آماده‌باش پایگاه‌ها و نیرو‌های اورژانس رودان در نوروز۱۴۰۳
آماده‌باش پایگاه‌ها و نیرو‌های اورژانس رودان در نوروز۱۴۰۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و بیمارستان‌ امام علی(ع) در حالت آماده‌باش کامل هستند.

عباس علیمراد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری پایگاه خبری رودان نیوز اظهار کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز چه در سطح شهرها و چه در سطح جاده‌ها در آماده‌باش کامل هستند و تمام تلاش ما این است که بهترین خدمات حوزه سلامت را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه کنیم.

وی افزود: ۳۲ کارشناس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان در قالب ۵ پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در زیارت سید سلطان محمد(ع) زیر نظر این شبکه آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان با اشاره به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در تعطیلات نوروزی در جاده‌ها عنوان کرد: تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث رانندگی و ترافیکی در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته و کارشناسان این مرکز پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان رودانی و مسافران در صورت مواجه‌شدن با موارد اورژانسی نظیر تصادفات، مشکلات قلبی – تنفسی، اورژانس‌های گوارشی و زنان – زایمان با شماره اورژانس(۱۱۵) تماس بگیرند.

انتهای خبر/