برگزاری انتخابات نشانه استقلال سیاسی مملکت است
برگزاری انتخابات نشانه استقلال سیاسی مملکت است
امام جمعه رودان گفت: از کشورهای برجسته و پیشرو در جهان هستیم که داری استقلال سیاسی می‌باشد و برای بسیاری از جهانیان الگوی ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری رودان نیوز؛ همایش سیاسی جشن تکلیف دانش آموزان رای اولی شهرستان رودان با حضور فرماندار رودان، امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش و همچنین استقبال دانش آموزان رای اولی در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان نیز در جمع دانش آموزان رای اولی در پاسخ به این سوال که چرا رای بدهیم و چه اتفاقی می‌افتد اگر رای ندهیم؟ اظهار کرد: برای پاسخ به این سوال باید به جایگاه کشور در گذشته و حال نگاه کنیم و ببینم در زمان پهلوی دولت‌های بیگانه چطور استقلال سیاسی کشور را نادیده می‌گرفتند و در امور کشورداری دخالت داشتند و امروز به حول و قوه الهی با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای عظیمی در حوزه بهداشت، نظامی، فناوری و علمی هستیم و از کشورهای برجسته و پیشرو در جهان هستیم که دارای استقلال سیاسی است و برای بسیاری از جهانیان الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و مستکبرین هستیم.

وی افزود: این هنر انقلاب اسلامی است که همه‌پرسی را با مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت سیاسی کشور قرار داده است، ولو کشورهایی هستند مانند آلمان، فرانسه و ژاپن که دارای پیشرفت جهانی هستند اما استقلال سیاسی ندارند و کشور آمریکا بصورت آشکارا به کشورهایشان تعرض می‌کند، حریم خصوصی مردم و حتی مسئولین طراز اول کشورها را نادیده می گیرد و دولت هایشان هیچ پاسخی ندارند.

امام جمعه رودان با اشاره به حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان گفت: همه دیدیم که دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به مردم از هر دری وارد می‌شوند، حال تصور کنید این عرصه را خالی کنیم، خواهیم دید که گستاخی آن‌ها بیشتر می‌شود و ضربه‌های سختی را متحمل می‌شویم، که امروز به شکرانه حضور نیروهای مقتدر امنیتی و نظامی توطئه‌ها دشمنان خنثی می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: وظیفه مردم حضور در میدان برای حفظ استقلال و امنیت کشور است، از دشمنان توقع گشایش مشکلات را نداریم چرا که هدف این افراد ضربه زدن به نظام و انقلاب است، اگر خواهان ایرانی قوی و مقتدر هستیم باید در وسط میدان از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع کنیم.

در این مراسم که در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش رودان برگزار شد تعدادی از دانش آموزان بصورت فرضی بعنوان کاندیدای انتخابات معرفی و ضمن اعلام برنامه های خود، رای گیری از دانش آموزان شرکت کننده در این همایش صورت گرفت.

 

برگزاری انتخابات نشانه استقلال سیاسی مملکت است
برگزاری انتخابات نشانه استقلال سیاسی مملکت است
برگزاری انتخابات نشانه استقلال سیاسی مملکت است