پایگاه «شهیدزعیمی» قهرمان جام فجر بسیج رودان شد
پایگاه «شهیدزعیمی» قهرمان جام فجر بسیج رودان شد
فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر بسیج شهرستان با حضور ۱۲ تیم فوتسال پایگاه‌های بسیج شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار شد.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «پایگاه خبری رودان نیوز» از قهرمانی پایگاه بسیج شهید زعیمی برنطین در این مسابقات فوتسال خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۲ تیم فوتسال از پایگاه‌های بسیج در دو گروه ۶ تیمی با هدف شور و نشاط جوانان و نوجوانان بسیجی و انجام رقابتی سالم و ورزشی در سالن ورزشی تختی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: فینال مسابقات با نتیجه ۶ بر ۳ به پایان رسید که پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب(ع) دهبارز نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام فجر بسیج شد و جایزه اخلاق این دوره از مسابقات به پایگاه بسیج امام رضا(ع) شهر رودان رسید.

فرمانده ناحیه سپاه رودان بیان کرد: این مسابقات به میزبانی حوزه بسیج  امام جعفر صادق(ع) شهر رودان و با همکاری تربیت بدنی سپاه، اداره ورزش و جوانان، بخشداری مرکزی، شهرداری و شورای شهر و هیئت فوتبال برگزار شد که از تلاش این عزیزان بلاخص تیم‌های شرکت‌کننده تشکر و قدردانی می‌شود.

در پایان، آئین اختتامیه با حضور معاون فرماندار رودان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر، مسئول هیئت فوتبال، رئیس اداره ورزش و جوانان و فرمانده حوزه امام جعفر صادق(ع) شهر رودان وجمعی از ورزش دوستان با اهداء حکم و جام قهرمانی، لوح تقدیر و هدایا از تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/