سپاه رودان پای کار مشکلات و دغدغه مردم
سپاه رودان پای کار مشکلات و دغدغه مردم
فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: بسیجیان و پاسداران رودانی همانند تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان، پای کار مشکلات و دغدغه‌های مردم بوده‌اند.

سرهنگ محمد سالاری درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رودان نیوز ضمن تبریک و گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه یک نهاد انقلابی، مردمی و جهادی است که در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و پاسداران انقلاب اسلامی مانند جوانان صدر اسلام با عشق و مهرورزی به مسلمانان و اسلام خدمت می‌کنند.

وی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران تلاش می‌کنند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند و این نشان از ترس دشمنان ماست و موید این مطلب که سپاه تاکنون در مسیر درست خویش قدم گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان تاکید کرد: مردم عزیز هرکجا در کشور در بحران‌ها نیاز به سپاه داشته باشد یقینا پاسداران و بسیجیان با جان و دل حامی آن‌ها هستند.

سالاری عنوان کرد: سپاه بسیار ارزشمند و داراى شأن معنوى و انقلابى است و ان‌شاءالله تا برپا شدن تمدن اسلامی در سرتاسر دنیا در این مسیر باقی خواهد ماند و مثل همیشه در مسیر عاشورایی و مسیر امام حسین(ع) حرکت و همیشه به این فرهنگ عاشورایی افتخار کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان و پاسداران رودانی هم همانند تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان پای کار مشکلات و دغدغه‌های مردم بوده و قدم‌های موثری در جهت رفع سایه محرومیت و مشکلات آن‌ها برداشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ضمن تبریک عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق از کمترین ظرفیت خود مقابل آمادگی کامل دشمن استفاده کرد، که باعث شد اقتدار انقلاب اسلامی برای دنیا ثابت شود.

انتهای خبر/